regal notice
販売業者:
株式会社newa
代表責任者:
久野千晶
所在地:
150-0043 東京都 渋谷区道玄坂 1丁目10番8号 渋谷道玄坂東急ビル2F-C
電話番号:
03-6826-0152
販売価格:
各商品に表示された価格に基づきます。詳しくは、各商品のページをご確認ください。
商品代金以外の必要料金:
消費税
配送料(各商品ページの記載をご確認ください。)
支払方法:
クレジットカード決済(Visa、Mastercard、アメリカンエキスプレス、JCB)
Apple pay、Google pay
支払時期:
商品注文確定時
商品の引渡時期:
在庫品:ご注文後、3営業日以内(日祝含まず)に発送いたします。
受注生産品:各商品ページをご参照ください。
返品について:
恐れ入りますが、お客様のご都合による返品・交換・キャンセルはお受けしておりません。
万一、商品に不良・破損があった場合や、ご注文内容と異なる商品が届いた場合は、商品到着後7日以内にContactフォームよりご連絡ください。原則として、同一商品の良品と交換対応をいたします。(※交換が難しい場合には、返金にて対応いたします)
【交換・返金をお受けできない場合】
・お客様のもとで破損・汚れ・不具合が生じた場合
・製品仕様や、製造上の許容範囲に該当する状態の場合
・商品到着から7日以上経過している場合
・商品を一度でもご使用された場合
・商品パッケージを破損・紛失された場合
Shop name
newa Inc.
Representative
Chiaki Hisano
Address
2F-C, 1-10-8, Dogenzaka, Shibuya, Tokyo, 150-0043, Japan
Telephone
+81 3 6826 0152
Sale price
Displayed for each product. Please check each product page for details.
Necessary fees other than the product price
Shipping charges
Customs duties and other import taxes (based on the laws of the receiving country)
Payment method
Credit card payment (Visa, Mastercard, American Express, JCB)Apple pay, Google pay
Payment deadline
At the time of order confirmation
Delivery of products
In-stock items:
Ships within 3 business days after your order is placed (excluding weekends and holidays).
Made-to-order items:
Please refer to each product page for lead times.
Returns, exchanges and cancellation
Please note that we do not accept returns, exchanges, or cancellations of orders due to personal circumstances. If you receive a defective or damaged product, or a product that is different from the one you ordered, then please contact us via the Contact form within 7 days after receiving the product. We cannot accept exchanges after 7 days has passed from receipt of the product, so please check the condition of your product promptly after receiving it.
Important points
Please note that we do not accept returns or exchanges if any of the following conditions apply:
・The product has been damaged or soiled, or has become defective, after receipt due to circumstances attributable to the responsibility of the customer;
・The product conforms to the product specifications or is within our manufacturing tolerance;
・7 days or more have passed from receipt of the product;
・The product has been used even once; or
・The product packaging is lost or damaged.
↥